Nagrywanie snu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością również wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) dodatkowo oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypadkiem z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "rozmyślanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się nieco aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się chociaż nazwa "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, skoro istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to na skroś uspokojenie umysłu natomiast utrzymywanie tego stanu, w środku którym naturalnie manifestuje się ubolewanie a mądrość. Inna nauki techniczne polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała również wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy a percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu okrasić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może mienić multum różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć nadobna niezwykle z wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo metodyczny trening, z kretesem koherentny i konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie i inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysłowość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny potok powietrza wchodzi i wychodzi dzięki nos. Myśli również dźwięki po prostu bez trudu przepływają, owszem gdy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się tylko na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć natomiast bezpośrednie przejście pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko w takim razie będzie się w stanie wiernie importować zysk innym. Wyobraź sobie jako w środku środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz bardziej w ciała. Kiedy obecnie zupełnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach a wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, zaś rzeczywistość zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem także pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj do tego stopnia czasochłonnie jakże chcesz. Możesz plus trenować na zdanie oznacza to wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji roszczenie szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym podobnie jak na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za egzotycznym, możesz w toku wizualizowania światła, po prostu mieć na myśli, że rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie także do wnętrza innych. Postaraj się percypować owo, w rzeczy samej głęboko natomiast bez ogródek, jakże przed chwilą potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii tudzież co więcej pełnej przytomności naprawdę powoli, podczas gdy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w "tędy zaś dzisiaj". Po chwili kompletny Ziemia pojawia się od nowa - nieskalany plus doskonały. Każdy atom wibruje radością oraz jest utrzymywany do wnętrza całości w poprzek miłość. Wszystko jest świeże a nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, niezależnie od czasu tego lub o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się także nasze zgromadzenie, toż w tej chwili nuże wolne od słabości dodatkowo chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na skraj wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w czasie medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka dodatkowo dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe eudajmonia - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz uczynić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, wzajemne zrozumienie, przyjemność, parytet)

Śniła mi się katastrofa lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem poruszenie, jako że był tam prezentowany ściśle taki osobiście kazus, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło sterczeć?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był niezliczony nabój uczuciowy, wobec tego przejąłeś ułamek uczuć osób biorących w środku zanim udział. Dlatego zapamiętałeś całość racja wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, jak faktycznie mają miejsce. Gdy naprawdę się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój widziadło opuszcza twoje konkret tudzież udaje się spośród misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz by dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wycieńczony, ponieważ wybitnie z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, nieraz śniło mi się, że w domu wybuchał płomień, a ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w istocie miało położenie do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, i szósty zmysł paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen symultanicznie uwalnia rozmiary zablokowanych emocji i pomaga wyzwolić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się casus ewentualnie katastrofa, co mogę zmajstrować?Możesz egzystować w środku stanie kogoś ostrzec, jednak ta osoba przypadkiem negacja logiczna wziąć twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również barki dla ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem plus poproś anioły o asystent wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc nadal niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie oraz czułam, że to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego pełnia do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą i twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów droga doświadczania natomiast wzrostu, zamiast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, iż całość u niego w środku porządku.Miałam aborcję, oraz nadal poroniłam natomiast kiedy niekiedy śni mi się dwa dzieci bawiących się ochoczo do wnętrza ogrodzie. Czy mogą znajdować się owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w istocie, to do wnętrza kto rodzaj mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, że wszystko u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą tudzież rozwijają się, do wnętrza miarę wzorem ty oraz twoja rodzina uczycie się także doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w ich imieniu, sprawiając, iż poczują przynależność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała młódka również powiedziała, niczym ma na sława oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, to wiernie cudowne. Musiałaś egzystować bardzo otwarta dodatkowo wrażliwa, albowiem córeczka miała alternatywa nawiązania spośród tobą istotnie żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wybitnie ważna oraz przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj określenie przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce dostarczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W który rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu owo dowolny odcinek ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości istnienie każdej tej części, i tak jak słyszysz ją a wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie wzorem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli z kolei powiedziała, że nie ma czasu ani siły na realizacja pracy zaś dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, zaś wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę zaś ciąg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które sposób było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, niemniej jednak może ledwie tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam owo rzeczywiście: Muszę zapobiec obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom zbytnio rękojmia mi tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I faktycznie, a nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne także mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych i oczywistych, owo różni populacja postrzegają rzeczy w środku różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania i przekonania. Bezpieczniej będzie rozzuchwalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo sens na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co ustalony metafora oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów i z jakiego powodu społeczność je mają? Co można z tym wykonać?Koszmar raz wewnątrz razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz w środku razem tłumione są od czasu niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub cherlacki, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wraz, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się moc stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba dogodzić te uczucia w środku taki fortel, do wnętrza który negacja logiczna wolno było tego uczynić wewnątrz czasie, kiedy było się istotnie bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że wprzódy od czasu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać nieugięty wjazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą niezbyt dokładnie wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też nie chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku historia, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W jaki droga mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda frakcja twojego snu owo obojętnie jaki pole ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy obecność każdej tej części, zaś dodatkowo słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być wewnątrz użyciu odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi droga jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem odtąd powiedziała, że nie ma czasu ani siły na egzekucja pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę także szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, tymczasem może dopiero co tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo w taki sposób: Muszę znieść ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w środku przyrzeczenie mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I do tego stopnia, zaś nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne także mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy wewnątrz obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania także przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo istota na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś dlaczego populacja je mają? Co jest dozwolone spośród tym sprawić?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od czasu bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w środku innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezradny lub kruchy, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym w sumie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym przez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wielkość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadowolić te uczucia w taki rodzaj, w jaki negacja logiczna jest dozwolone było tego wykonać do wnętrza czasie, podczas jak było się naprawdę bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż w tej chwili od czasu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym sztywny dopuszczenie do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez trudu przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielkość przyciągania

Rzeczywistość kontemplacji

Fenomen koralu